Geforce 8800

Status
Fechado a novas mensagens.
poolmania

jogos DIRECTX10 so para 2008?? tas enganado...

crysis sai daki a 3 meses +-..... world in conflict sai na mm altura.....

o crysis quando sair penso que ainda vai ser DX9... so com o patch mais tarde se vai tornar DX10, penso que li isto na entrevista dada pelo responsavel pelo jogo à Bgamer.
 
acho que voçes tao enganados, eles tao a fazer ao mesmo tempo para DX9 e DX10 e todos os videos que temos visto e todas iamgens sao de DX10 e nao DX9.....
Não fazia sentido eles tarem investir tanto tempo e amostrar ca para fora o DX10 depois no seu laçamento so lançarem DX9 ja com o vista saido ao publico a janeiro....

Entrevista feita pela gamespot 1 das perguntas:
GS: Finally, is there anything else you'd like to add about the technology that's going into Crysis to prepare it for use with both DirectX 9 and Direct3D 10, as well as for Windows Vista?

CY: Yes. Our high-end DX9 and XP experience was meant to offer you all our goals in terms of a cinematic and realistic experience, with gameplay mechanics pushing choices and freedom to the maximum. I want to reemphasize this is still true. D3D10 is going to take that whole experience and help us exceed those initial goals.
 
Última edição:
essa gts com 320 megas de memoria vai ser boa para baixar os preços mas não sei ate que ponto não vai prejudicar a performance ja que muitos jogos hoje em dia utilizam a volta dee 400mb de memoria e alguns conseguem mesmo ultrapassar os 512mb
 
essa gts com 320 megas de memoria vai ser boa para baixar os preços mas não sei ate que ponto não vai prejudicar a performance ja que muitos jogos hoje em dia utilizam a volta dee 400mb de memoria e alguns conseguem mesmo ultrapassar os 512mb

se usares resoluções acima dos 1600*1200 acredito que sim, senão acho que para já 256 ainda vão chegando.
 
eu tenho uma 8800gtx e posso-te dizer que a jogar quake 4 a 1280*1024 com tudo no maximo o jogo utiliza cerca de 720mb da memoria da placa por isso pensa la se 256mb ou 320mb chegam.

Sim, mas isso é o Quake 4 e Doom3.. que usa muita mem..nas texturas.. acho que são esses jogos apenas.. era um facto já sabido..

nos outros não tem necessariamente de ser assim
 
Última edição:
8800 VISTA DRIVERS OUT!!!

Finalmente meus amigos os tão esperados Forceware 100 sairam...tanto a versão x86 como x64 estão disponiveis ;)

Software Description

Windows Vista 32-bit

Props to laptopvideo2go for finding these drivers. The most anticipated driver ever has finally been released/leaked or what ever you may like to call it. GeForce 8800 Users can now rejoice in finally having support in Vista which is not even released yet. I wonder if this or a slightly later build will be included with Vista or will become a Windows Update Download.

The Control Panel is very lacking in any usability.

There is no:

* Powermizer page
* Resolution page
* TV control page
* Overlay page

Control Panel takes ages to pop up. (another install of driver has made this shorter, but still takes ages)
Resolution always resorts to 1024x768 after a Standby/Resume.

It does have:

* Rotate Page
* Colour Page
* Display Configuration page (Dualview Clone etc.)
* 3D Settings
* Image settings

Now that the x64 version and nTune only work with x86 there is of course no Overclock page
There are good news though: this driver at least detects my LCD TV via HDMI (DVI) with it's proper name, 95 series drivers don't. But some small issues still exist here as well, the TV MUST be selected first, then LCD panel else the TV just displays a blank page.

CODE
[Version]
Signature = "$Windows NT$"
Provider = %NVIDIA%
ClassGUID = {4D36E968-E325-11CE-BFC1-08002BE10318}
Class = Display
CatalogFile = NV_DISP.CAT
DriverVer = 12/14/2006, 7.15.11.0030

This driver in it's original state is for 8800 series desktop GPUs only. Also there is no SLI support yet in Vista, but at least your have some support now. A modded INF (supplied in the download) is needed unless you have a 8800 GPU.

This is BETA in it's highest form people ! Treat and respect it as such.


Forceware 100.30 x86

Forceware 100.30 x64


PS: Para os mais distraidos, isto apenas funciona nas Geforce 8800 e ainda não existe suporte SLI.

EDIT: já vi que é repost mas assim tá mais organizadinho e com links mais directos :P
 
Última edição:
Status
Fechado a novas mensagens.
Back
Topo