PC Crysis

Beta de multiplayer a caminho

Crysis multiplayer beta coming


Crytek and Electronic Arts have been rumored to be biding their time until Vista gains serious momentum before unleashing the first major DX10 title. However, a recent chat with the developers of Crysis reveals that this is not the case. In fact, we should be hearing details about a public multi-player beta very soon. We'll keep you posted on how to register for the beta as the information becomes available. However, if there's on thing this beta will show, it is what hardware you really need to run Crysis. All those amazing movies we've seen have been on Crytek's hardware. It will certainly be interesting to see how Crysis runs on a slightly more normal computer.

Source: 1Up


isto é musica para os meus ouvidos :D

E pelos vistos aqueles videos todos do jogo nao foram corridos numa makina qualquer ;)


cumps
 
Última edição:
Já foi desmentido pelos responsaveis da CryTek e EA
EA/Crytek statement on recent benchmark rumors
Wednesday, 31 January 2007

There have been quite a few rumors ciculating around the Internet regarding some questionable performance benchmarks. EA/Crytek have made this statement to inCrysis to clarify this.

"We understand there are some rumours in some of the message boards about technology benchmarks as it relates to Crysis and we want to assure you that these are just rumours. We realize that the technical specifications and requirements are a huge topic among our community and when we are prepared to give out our system spec recommendations, you will be the first to find out. Please treat everything you do not hear directly from us as speculation."
 
ja li em algures, q a ageia tira performance ao jogo, será disso?

O jogo tem um motor proprio de fisicas. Nao suporta a AGeia.

A unica possibilidade é a Ageia tornar-se compativel com o motor de fisicas do jogo. Mas nesse caso nao pode retirar performance, mas sim ganhar porque acrescenta poder de processamento. E muito....
 
Mas tu descobres cada coisa, lol

A única coisa que se percebe são as barras onde aparecem os resultados dos benchs ;) Não se queixem, na secção de Novidades Hardware haviam outros testes MUITO mais lastimáveis... felizmente diz-se que são fakes.
 
Sinceramente, não ainda não vi aquele grande salto em relação ao FarCry... E até a hístória é a mesma porcaria: matar gajos primeiro e mostrengos depois...
 
ya eu sei, tou a espera k saiam as 8600 ou msm as novas ATI, nao sei pk mas prefiro ati´s pelo menos nos drivers tm sido espctacular e a nvidia e o k se ve no vista.
 
O Crysis vai perder um bokado o "brilho" pq na data em q sera lançado ja a Irrational Games lançou o Bioshock uns meses antes,q tb tira partido do DX10 e kem ja viu os screens e os videos sabe q o jogo esta excelente e q será um grande competidor do Crysis!
Por isso nao vai ter o mesmo impacto,mas sem duvida q sera um "must have"!!!Isso e uma 8600GTS ou 8800GTS :P!!
Cumps
 
Esse vídeo está muito interessante.
Reparei é que, no fim, quando passa aquela "onda" que destroi a casa a direita, o personagem não cai nem nada :007:
 
Back
Topo