[PSP] Grand Theft Auto: Liberty City Stories

É normal. Há montes de missões para além das missões principais, como as corridas de carros, as missões de polícia, de táxi, etc. Portanto ainda tens muito que fazer para chegares aos 100%.

Cumps.
 
boas

alguem me explica o que sao aqueles icones no mapa do jogo que parecem telecomandos?? Que servem para construir casa de prostitutas e assim.

Desde ja agradeço.
 
Não sei se já existe por aqui um tutorial deste género, pelo menos não encontrei.
No entanto deixo aqui. :)

De referir que não é da minha autoria.


GTA Liberty City Stories - Custom Soundtracks

1) Download the Codemasters utility - ftp://downloads.codemasters.com/upgrade/Codemasters_EACSetup.zip

2) Make sure you have a game save for GTA on your PSP memory disk

3) Install the Codemasters utility on your PC

4) Connect the PSP to your PC in USB mode.

5) Goto the folder PSP and then SAVEDATA - look for the name of your GTA gamesave folder. For me it was ULES00151S0

6) Now you need to create a new folder in SAVEDATA that holds the custom soundtracks. Using the name of the game save folder remove the final S0 and add CUSTOMTRACKS - create a folder using this name. So for me my GTA music folder is called ULES00151CUSTOMTRACKS. Note that is a new folder - NOT the game folder renamed. For Vice City name the folder ULES00502CUSTOMTRACKS.

7) Fire up the Codemasters utility on the PC, select mp3’s from the hard disk or a music CD, select the custom tracks folder created above and convert your music.

8) Once converted, goto the custom tracks folder and rename all the files from *.toc to *.gta

9) Fire up GTA, select custom soundtrack in audio options and enjoy your own music.

Atenção, que embora não esteja explicito, apenas funciona com conversão de CD's audio. Não dá para transformar de *.mp3 para *.toc --> *.gta.

Ontem consegui fazer o tutorial na perfeição, passando agora a "rolar" nas ruas de LC e VC ao som de Kanye West. :D

Se tiverem dificuldades avisem!
 
Back
Topo