como ter conta de 250 megas no hotmail

o link a verde na pagina nabo.r00t.ws... ainda funciona, e leva-m para uma página muito estranha onde, de facto, encontra-se um link que diz algo pareçido com 'vai para a página Encerrar Conta', mas para além de uma msg de Erro na página, não acontece nada.
alguem sabe o link do sitio ond se encerra a conta?

já abri uma nova conta hotmail e ficou logo com 25MB mas queria 'kitar' a minha conta velhinha que anda a morrer de ataques de spam. se alguem souber como posso desactivar sem ser kom o link acima descrito.
 
Cá ainda ando com 2Mb e aquilo pode vezes fica bem cheio de tralha e o pessoal na MS nao se lembra de aumentar aquilo um pouco até aos 25Mb. Não há respeito pelos velhos "clientes" da casa...
 
ai isso é que dá

Bem,para aquele que dizem que o post não resulta, só me resta ter pena deles....O post é magnífico, e resulta...
só me resta esperar que que a minha conta tenho espaço= 25 * 10....
Continuemcom os bons posts...
 
Eu n sei como nem porque mas passei dos 250MB para 2000MB. Alguem sabe alguma coisa sobre isso? Eu acho k andei no site da microsoft para me inscrever como beta testar do windows live messenger beta e acho k me inscrevi num beta tester de um serviço de mail ***** deles mas n sei se e por causa disso :lol: :lol:
 
Benito disse:
Eu n sei como nem porque mas passei dos 250MB para 2000MB. Alguem sabe alguma coisa sobre isso? Eu acho k andei no site da microsoft para me inscrever como beta testar do windows live messenger beta e acho k me inscrevi num beta tester de um serviço de mail ***** deles mas n sei se e por causa disso :lol: :lol:

$me too :)

[[]]
 
lol, eu simplesmente escrevi um mail ao staff do hotmail pedindo-lhes que me fizessem o upgrade à conta dois dias depois, juntamente com uma resposta cordial tinha os 250 megas...

o meu mail:

To ensure a quick resolution, provide as many details as possible, including the date and time the problem occurred, a description of what you were trying to do, the detailed steps you took that led up to the problem, and details on any error messages that you received.
My account hasn't been upgraded to the free 250MB of advertised storage space. I still get the 2MB limit.

a resposta:

Thank you for writing to MSN Hotmail Technical Support.

I am Paolo and I understand that you need assistance on how to have an account mailbox storage upgrade to your [email protected] account. I know how important this is to you so I am here to assist you regarding this matter.

First, I would like to apologize for the delay in responding to your message. Every message that Hotmail receives is very important. Unfortunately, we recently received an extremely high volume of e-mail messages and are working diligently to catch up.

I have fixed your [email protected] account and I am glad to inform you that your account is already upgraded at no cost to you. You have received 125 times your previous e-mail storage with the introduction of a 250 MB Inbox as well as the ability to send attachments up to 10 MB.

In addition, we have made other changes to improve your MSN Hotmail experience. We have expanded our anti-virus protection to include free virus cleaning, making MSN Hotmail the only free global e-mail service to both scan and clean incoming and outgoing e-mail for viruses and worms before they can enter your Inbox and risk infecting your computer.

You are valuable at MSN and we look forward to providing you with consistent and effective service. If you have other concerns, please contact us again.


Sincerely,


Paolo E.
MSN Hotmail Technical Support
 
Última edição:
Back
Topo