[3DS] Opoona 3D - Rumor

Nosferato

Power Member
Surely some of you remember Opoona. It was made for Wii a few years ago, and it was developed by ArtePiazza, the company behind the DS Dragon Quest ports.


If I’m remembering correctly, Opoona did not sell well in Japan. I wouldn’t be surprised if it it sold even worse in North America. But despite poor sales and a mixed critical reception, ArtePiazza is apparently working on a sequel.


Now, bear with me here since my understanding of Japanese is on the level of a 2-year-old child.


Someone on Twitter told ArtePiazza that they want Opoona 3DS as a Christmas present. Responding to this, the company seemed to say that this person should wait until April 1. This gives me the impression that some sort of reveal, which could be Opoona 3DS, is coming in a few months. We’ll see what happens!


http://nintendoeverything.com
 
Esperar até ao dia 1 de Abril...cheira-me que isso foi uma forma inteligente de dizer à pessoa que pediu que isso nunca ia acontecer, visto que o primeiro de Abril é o dia das mentiras, também conhecido por falsos anúncios de videojogos :P

(Como o Ocarina of Time para a Nintendo DS, anunciado para aí no Dia 1 de Abril de 2008 (?) por alguns websites...engraçado que acabou por se tornar realidade lol)
 
Esperar até ao dia 1 de Abril...cheira-me que isso foi uma forma inteligente de dizer à pessoa que pediu que isso nunca ia acontecer, visto que o primeiro de Abril é o dia das mentiras, também conhecido por falsos anúncios de videojogos :P

(Como o Ocarina of Time para a Nintendo DS, anunciado para aí no Dia 1 de Abril de 2008 (?) por alguns websites...engraçado que acabou por se tornar realidade lol)

Pois, é bem provavel que seja uma boa mentirinha no entanto fica criado o topico como rumor :)
 
Eu cá não me importava mesmo nada que isto fosse verdade. O Opoona é um jogo meeeeeeeeesmo estranho, mas nem por isso mau ou desinteressante, muito pelo contrário.
 
Back
Topo