MOD X800 GTO² para X850 XT

Crazy Inside

Folding Member
Sapphire's special version of the X800 GTO is called X800 GTO². As you can see in the following picture it uses an R480 core, which is also used on the X850 Pro, XT and XT PE.



The GTO² comes with 12 pipelines enabled by default, but the only lock which limits it to this number of pipelines is located in the Bios.

No cards with defective pipelines have been found yet, which means (so far) the success rate is 100%.

The mod presented here allows to unlock your X800 GTO² to run at 16 pipelines.

16p.gif



http://www.techpowerup.com/articles/overclocking/vidcard/127
 
Consta q estas estas placas servem para limpar os restos de stock de chips R480, que deixaram de ser produzidos, ou seja, é agarrá-las enquanto houver porque não vai haver disto por muito tempo.
 
UIII....


Eu kero uma dessas algem sabe onde encontar ou data de lancamento....



200€- por um placa k da para fazer alteração de bios para uma topo de gama da ATI e excelente...


Onde e k eslas estão :004:
 
Pena e o pessoal nao saber onde arranjar essas coisa lindas... e vai andar sempre esgotado... eu tambem kero uma versao AGP espero ka tambem de....
 
Oh god , pelos vistos ainda não é desta que me vou mudar para PCI-E. :D Vou-me manter e quero ver se conseguia comprar esta AGP , quando me cansar , vai motherboard nova , cpu novo , placa gráfica nova. (e aí já mudo para PCI-E).
Venha ela...

Bem os 16 pipelines devem estar garantidos , mas OC não sei se estará.
As GTO normais segundo o site: Memory Clock Speeds of 490MHz (256MB version),350MHz (128MB version).

A versão Fireblade já tem as memory clock speeds north of 560MHz.

Se o Mod der excelente.
 
Última edição:
Back
Topo