Sites que Pagam!

Status
Fechado a novas mensagens.

Frendy

Banido
AVISO
Para evitar atritos ou confusões:
Antes de participarem.

Obrigado

A administração

Aqui estão alguns sites..


Below are a list of great GPT sites that are legitimate and paying its members.
Red = Recommend Blue = Hi-earning Green = Mid-earning


Adverbux - Clicks: 0.25 - 1 cent - Referral: 100% - Payout: PayPal
A great site which has many of earning methods like action ads, digg ads, stumble ads and even paid to play arcade games. The site also have built in click exchange which you can advertise you sites for free. Minimum payout only 5 dollars and they are paying people!


TitanClicks - Clicks: 0.2 - 1 cent - Referral: 100% - Payout: PayPal
The 2nd PTC site operated by TitanCash network so they definitely paying! Minimum 4 ads everyday. $10 minimum payout.


ClixMania - Clicks: 0.3 - 1 cent - Referral: 50% - Payout: PayPal, E-Gold
A PTC site that support E- Gold as their payment processor. Minimum 5 ads everyday. Lower minimum payout ($6.99) from other PTC sites like Advercash and Titanclicks. Site owner is trustable.


TurboBux - Clicks: 0.2 - 1 cent - Referral: 100% - Payout: PayPal
3rd PTC site operated bt TitanCash network. Many ads available to click everyday. For every 25 ads you clicked you can get a slot ticket which you can use it to play slot game. Same as Advercash you can earn up to $25!


Paid.vg - Clicks: 1 cent - Referral: 100% - Payout: PayPal
A new PTC site with beautiful design. Minimum 5 ads everyday.


Advercash - Clicks: 0.5 - 1 cent - Referral: 100% - Payout: PayPal
First PTC site that operated by TitanCash network which has 140000+ members. They already paid over $20000 to their member! You can earn a lottery ticket every 20 ads you clicked. With that lottery you can earn up to $25 if you lucky enough! Paid to complete offers are also a good way to earn.


ClixSense - Clicks: 1 cent - Referral: 10% - Payout: Check
A PTC site that always paying. I recommend everybody to upgrade your account for just $10 here because you can have OVER 200 ads to click after you upgrade and you can also have 10-20 ads daily. You get paid 10 cent by referring a member and get paid $2 when your referral upgrade their account. And according to the Special Affiliate program they offer. You will get paid for your premium referral's upgrade for FIVE LEVEL DEEP! ($1 from level 2 - 5) The only bad for this program is they only pay their members by check and not PayPal or others.


DevClix
Clicks: 1 cent - Referral: 100% - Payout: PayPal
DevClix is back online! Minimum 3 ads everyday. $10.75 minimum payout.


Ez-Clicks
Clicks: 1 cent - Referral: 100% - Payout: PayPal
Low $5 minimum payout.


AdBux
Clicks: 0.15 - 1 cent - Referral: 100% - Payout: PayPal
The oldest PTC which has already 620000+ members. $10 minimum payout. Payout will be sent automatically monthly after you reach the minimum payout.


Extreme Bux
Clicks: 0.35 - 100 cent - Referral: 100% - Payout: PayPal
Low $2 payout.


Tobux
Clicks: 1 cent - Referral: 100% - Payout: PayPal
$7 minimum payout.


DaddyBux
Clicks: 1 cent - Referral: 100% - Payout: PayPal
$8.90 minimum payout.


Pay-to-Click.net
Clicks: 0.35 - 10000 cent - Referral: 100% - Payout: PayPal
Many ads to click everyday. Don't believe they really have $100 link there (At least I think it is impossible for someone willing to pay $100+ for 1 click). $10 minimum payout. You can also gain a lottery ticket for active clicking. You can also buy lottery tickets from someone that selling (only upgraded member can sell).


Extreme-Ads
Clicks: 1 cent - Referral: 50% - Payout: PayPal
Higher $15 minimum payout.


WordLinx
Clicks: 1 cent - Referral: 5% - Payout: PayPal
Lower referral commission so you need more referrals to earn more. Low amount of ads to click. $10 minimum payout.


SmartBux
Clicks: 1 cent - Referral: 25% - Payout: PayPal
At least 3 ads to click everyday. $10 minimum payout.


ZdCash (French site)
Clicks: 0.5 - 1 cent - Referral: 8%-5%-2% - Payout: PayPal, MoneyBooker, E-Gold
A French PTC site that my friend refer me to join. A great site with many earning method. Low referral commission but they offer 3 level of referral. Don't know about minimum ads available in other country since they offer geo-targeting for advertisers. €5 minimum payout.


MyRealCash
Clicks: 0.3 - 1 cent - Referral: 100% - Payout: PayPal
Minimum 3 ads to click everyday. Paid to join available on this site. $7 minimum payout.


Clix-Hits
Clicks: 0.5 cent - Referral: 50% - Payout: PayPal
Many ads to click sometimes. $10 minimum payout.


ClixMedia
Clicks: 0.5 - 1 cent - Referral: 50% - Payout: PayPal, E-Gold
Less amount of ads to click. $5.99 minimum payout.


DonkeyMails (PTC, PTR, PTP)
Earnings: PTC,PTR - 0.1 - 1 cent - Referral: 5%-4%-3%-2%-1% - Payout: PayPal, E-gold, AlertPay...
A great site which offer many earning methods. The best for the PTP. No-minimum payout for E-gold and $1 for others.


No-Minimum (PTC, PTR, PTP)
Earnings: PTC,PTR - 0.1 - 1 cent - Referral: 5%-4%-3%-2%-1%-1% - Payout: PayPal, E-gold, AlertPay
Same owner as the Donkeymails. No-minimum payout on e-gold and $1 for PayPal and AlertPay.


LinkGrand
Clicks: 0.3 cent - Referral: 30% - Payout: PayPal
Many ads to click sometimes. $5 minimum payout


Scams

Há que ter atenção aos muitos scams que existem Internet fora, para isso convém que consultem os sites abaixo antes de se registarem em sites de PTC que não conheçam

 
Última edição pelo moderador:
bux.to é sem dúvida alguma o melhor PTC que anda aí... investi 35$... já recebi 10$, tou à espera de 25$, e quando os receber já tenho mais 25$ no mínimo para perdir....
 
mas depois do primeiro pagamento pagam mais depressa?
cumps!!!

Nao me parece..

Eles estao a demorar cerca de 2 meses a fazer os pagamentos porque teem falta de pessoal e tiveram um grande aumento de membros.

Eu investi 100$ ha cerca de um mês e ja pedi o cashout de 100$ e ja tenho mais 40$ na conta.

Nao postem neste tópico os links para referrals pois ja levei um ban durante 2 meses da techzone por ter feito isso.


cumps
 
Boas pessoal

Estas coisas dos PTC são novas para mim, andei a googalizar um pouco e vi que o que não falta para aí sao sites deste género....o que leva logo a pensar se isto paga mesmo ou se é só fogo de vista 8|

Se alguem com mais experiencia nisto podesse confirmar sites que pagassem mesmo agradecia ;)
Ja ouvi dizer de varias partes que o bux paga mesmo, agr se alguem pudesse confirmar mais sites agradecia, principalmente o dailyclicks ke tem bastantes ads por dia

Obrigado em avanço ;)
 
Quando comecei nisto dos PTC tava um pouco de pé atrás. A coisa mais importante é escolheres os sites que não enganam, os chamados "scams".

O Bux.to e o Dayliclicks são mesmo de confiança! :001:
 
Última edição pelo moderador:
Quando comecei nisto dos PTC tava um pouco de pé atrás. A coisa mais importante é escolheres os sites que não enganam, os chamados "scams".


O Bux.to e o Dayliclicks são mesmo de confiança! :001:

Yap, acabo de comprar o modo premiun no Daily-Clicks xD

Cumps
 
Última edição pelo moderador:
Acabei de me registar no Bux.To. Agora, quantos mais sites visitar, mais ganho, certo? Não tem aquele limite de 10 Ads/dia? Penso que não. (Já sei a resposta, depende dos Ads que estão disponíveis. Só se pode ir a um por dia. Hoje tem 16.)
Se isto parece assim tão fácil, só é preciso alguns minutos por dia (ou horas, talvez para alguns que investem nisto), não há pessoas a viver só disto?
E já agora, ganho o que os que convidarem ganharem, ou seja, eles também convidam pessoas e essas pessoas clicam em Ads (ciclo vicioso), ele vai receber mais por isso e eu recebo também. Não estou enganado, pois não?
Então, isto faz um espécie de árvore com ramificações. Quanto mais ramos, maior é a raiz (maior o dinheiro a receber) para segurar a árvore. (lol)

Isto parece tudo muito bonito. :007:
Vamos ver se vou ser mais uma testemunha do bom funcionamento disto. :D
 
Por acaso és o DiogoPinheiro? xD
Não o site não tem limite de ads, ouve um dia que tive 80 ads, mas isto e uma vez sem exemplo, sorte, agora anda com medias de 15 ads por dia, o que já e muito bom ;)
Não e bem uma ramificação, pois só ganhas por referidos directos, que tu convidas, pois se as outras pessoas que convidastes convidarem outras não ganhas nada desses outros;)
Sim existem pessoas a viver disto neste momento, um pequeno numero de pessoas já ganha mais de 3000$ por mês nisto com tendência a aumentar, ja que estas novas fontes de rendimento so relativamente novas ;)

Cumprimentos
 
Estavam 24 Ads ao bocado. :D
Eu estou a divertir-me a clicar naquilo. lol

P.S.: Sei navegar em mais de 1 Ads ao mesmo tempo! :D
Sem cheats! lol
 
Última edição:
Status
Fechado a novas mensagens.
Back
Topo