Xbox Conversor HDMI

bmpv666

Power Member
A Madcatz vai lançar já em Janeiro um conversor HDMI para a Xbox360, é essencialmente útil para quem tem consolas sem saída HDMI.

Notícia aqui.

Uma imagem da coisa:

madcatz-360-hdmi.jpg
 
Ora aqui outro :
xcm_hdmi_1080i_xb360.jpg


Disto já existe há algum tempo.

Another exclusive product from XCM, this cable will let you connect your non HDMI Xbox 360 with an HDMI cable to a HD TV or DVI monitor with a high resolution signal of 1080i. Connect your regular Xbox 360 (the version without HDMI port) to a HD TV or DVI monitor with a high resolution signal of 1080i thanks to XCM HDMI 1080i Cable for Xbox 360 without HDMI Port.
You can now enjoy the same resolutions than people with Xbox 360 Elite!
Specifications :
This cable converts the analog signal to a digital one and acts as a HDMI digital signal solution for HDMI-less Xbox 360's, while also sporting an extra RCA socket and optical socket for connection to speakers. The cable is also come with a HDMI to DVI adapter so it can be used on a PC as well as a HD TV.



Custa 68 euros na chipsain.
 
duvido que esses adaptadores manhosos tenha um sinal tão bom como uma c/hdmi de origem.

eu notei bastante a mudança de componentes para hdmi.
 
Pessoal eu sei que isto é offtopic, mas n encontro topicos parecidos com o que quero saber.

Gostava de saber se existem cabos com várias saidas de HDMI? Tipo, a minha tv so tem uma e eu precisava de mais.

Cumps
 
Back
Topo