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da gamespot:Brothers in Arms: Double Time Announced
Ubisoft's take on WWII takes the plunge into Nintendo territory.
by Micah Seff
April 4, 2007 - Today, Ubisoft announced that its Brothers in Arms franchise is making the leap onto Nintendo's systems. Brothers in Arms: Double Time for the Wii and Brothers in Arms DS will be shipping this year in the fall and summer respectively. These games will introduce Nintendo gamers to the stories of Sergeants Baker and Hartsock and their squad of paratroopers during the invasion of Normandy.
"Brothers in Arms on the Wii and DS systems is really exciting for us," said Randy Pitchford, president of Gearbox Software. "I am a huge fan of both systems and thrilled about making games for the two platforms. In the entire space of first-person shooters on video game systems, Brothers in Arms really lends itself to both the Wii and DS interfaces. Imagine using the Wii Remote to give actual hand signals or aiming with the DS stylus from a covered position. That's what you can look forward to with Brothers in Arms: Double Time and Brothers in Arms DS."
Brothers in Arms: Double Time promises to offer 31 playable levels, next-generation artificial intelligence, and Wiimote controls for both shooting and squad management. Brothers in Arms DS features stylus-based controls, detailed 3D graphics, drivable vehicles, 16 missions, and a redesigned multiplayer experience.
Brothers In Arms Double Time Key Features:
- Next-Generation Brothers In Arms - The award-winning WWII franchise comes to the Wii system with all of the action, story and authenticity that has critics and fans eager for more.
- Combining All 31 Playable Levels: Play as Sergeants Matt Baker and Joe Hartsock, leading your squad behind enemy lines through the Normandy invasion.
- Unrivaled Authenticity: Fight actual Airborne Infantry battles of D-Day accurately recreated using thousands of official photos, maps, After-Action Reports and eyewitness accounts under the direction of Military and Historical Director, Col. John Antal.
- Challenging and Dynamic Combat: Featuring close-quarter urban environments and a next-generation artificial intelligence system, Brothers In Arms Double Time promises to take authentic military action to the next level on the Wii system.
- Enhanced Control Scheme: Issue orders and perform military gestures to command and lead your team using the Wii Remote.
Sim, se formos por esses moldes sem duvida, mas que quando referi FPS nem pensei em MetroidAs minhas são de longe mais altas pelo Metroid Prime (que parece que vai ser mais FPS do que FPA ).
Mas vamos ver o que sai daqui. É daqueles jogos que não me interessam muito à partida (mesmo que bem adaptado), mas era bom que a Ubi atinasse. Apesar de terem feito muita asneira ultimamente, têm boas franchises que gostaria de ver na Wii (Prince of Persia, por exemplo).
prince of persia existe na wii.As minhas são de longe mais altas pelo Metroid Prime (que parece que vai ser mais FPS do que FPA ).
Mas vamos ver o que sai daqui. É daqueles jogos que não me interessam muito à partida (mesmo que bem adaptado), mas era bom que a Ubi atinasse. Apesar de terem feito muita asneira ultimamente, têm boas franchises que gostaria de ver na Wii (Prince of Persia, por exemplo).
prince of persia existe na wii.
jogos novos todos nos queremos as empresas e que parecem ainda nao ter percebido isso.O Pink Cigarette referia-se a jogos novos, não portes rafeiros....
E sim, esta é a última oportunidade da Ubisoft.
Acho que é mais o contrário: "por exemplo Rayman Raving Rabbits e talvez o Red steel
concordo na primeira parte mas na minha opiniao (aqui por casa) o que salvou o red steel foi o multi porque o single nao gostei muito, alias convido varias vezes o anoni mus para ca vir a casa jogar wii visto que eu nao tenho irmao presente ou alguem com quem jogar e como eu adoro jogar multiplayer.Concordo, apesar de preferir tanto o wario ware como o mario party 8, penso que é um jogo razoável, já o redsteel apenas prometeu muito e só se conseguiu aproveitar a jogabilidade, aquele modo multi é mesmo só para dizer que tem.
concordo na primeira parte mas na minha opiniao (aqui por casa) o que salvou o red steel foi o multi porque o single nao gostei muito, alias convido varias vezes o anoni mus para ca vir a casa jogar wii visto que eu nao tenho irmao presente ou alguem com quem jogar e como eu adoro jogar multiplayer.
la nisso tens razao tao pouco para ser jogado em multiMas quatro cenários?
Não dava para fazer mais?
o que queres? era um jogo que foi feito a pressa. até tou surpreendido que tenha um multiplayer tão robustola nisso tens razao tao pouco para ser jogado em multi