recuperar ficheiros help

b3lz3bu

Power Member
Boas,

Andei a fazer algumas experiencias com o iphoto e só hoje reparei que no final da brincadeira, perdi algumas pastas com fotos importantes.

Alguem sabe algum programa para recuperar dados/ficheiros em macOS, para windows costumo usar o "Ontrack Easy Recovery Pro 6" mas infelizmente para mac n existe, agora estou a tentar arranjar o "Stellar Phoenix Macintosh - Data Recovery Software", vamos la ver no que isto dá.

Aceitam-se sugestões.
 
RescuePRO

Para outros casos bicudos...

RescuePRO for MAC - RescuePRO is a recovery solution for digital media - SmartMedia, CompactFlash, MMC, Memory Stick, Microdrive, SD, XD Cards, PCMCIA, Video CD, DVD, etc... Recovers images, documents, mail, video, music or just about anything. Featuring innovative recovery algorithms, RescuePRO displays previews of the recoverable data. It also features a world-wide unique recovery algorithm for MPEG audio and MPEG video recovery (MPEG-1/2/3). What you see and hear is what you recover. RescuePRO works in any USB, FireWire Adaptor and can recover data from Palm Pilots, Windows CE devices, Digital Cameras and Camcorders and MP3 players. Whether files were deleted, the media was corrupted or formatted RescuePRO can help. The wizard driven interface makes it easy to recover your files with just three mouse clicks.
 
Não consegui arranjar o "Stellar Phoenix Macintosh - Data Recovery Software".
Mas arranjei o "Data Rescue II" e o "FileSalvage5.1". Usei o Data Rescue, recuperou-me cenas que ja nem me lembrava.
 
Back
Topo